Wednesday, September 18, 2019

विद्यालयका बालबालिकासँग लेखक AUTHOR WITH SCHOOL CHILDREN

Prof. Dr. Achyut Mani Acharya
Founder/Patron, Achyut Acharya Creative writing Forum
काठमाडौँ, असोज २ / बालसाहित्य प्रतिष्ठान नेपालको विद्यालयका बालबालिकासँग लेखक मासिक कार्यक्रमको भदौ महिनाको कार्यक्रम अन्तर्गत् बालसाहित्य लेखक कविता पराजुलीसँग बाल व्यवसायी केन्द्र मावि, सिफलचौर, काठमाडौँमा अध्ययनरत ४५ जना बालबालिकाहरुले अन्तरक्रिया गर्नुभयो ।
 उक्त अवसरमा लेखक पराजुलीको भर्खरै प्रकाशित दुई बालकविता कृतिहरु निदरी र हजुरआमा माथि कक्षा ८ का विद्यार्थीहरु शान्ति दंगाल, हेमन्त दहाल र सिर्जन बानियाँले समीक्षा प्रस्तुत गर्नुभएको थियो । बालबालिकाहरु रोहित पण्डित, सविना श्रेष्ठ, कोपिला गौतम, विनिता श्रेष्ठ र राजकुमार तामाङले लेखक पराजुलीका कृतिहरुबाट आफूलाई मन परेका कविताहरु हाउभाउसहित वाचन गरेर सुनाउनु हुँदा कार्यक्रम निकै रमाइलो भएको थियो । कार्यक्रममा लेखक पराजुलीले पनि आफ्ना रचना वाचन गर्नुभएको यियो । स्वागत भाषण तथा संस्था परिचय कक्षा ८ का विद्यार्थी रेख प्रसाद जैसीले गर्नुभएको यियो ।
प्रतिष्ठानका सभापति कार्तिकेयको सभापतित्व र विद्यालयका प्राचार्य श्यामप्रसाद भण्डारीको विशेष आतिथ्यमा सम्पन्न कार्यक्रम प्रा.डा. अच्युतमणि आचार्य बालसिर्जना कोषबाट संचालन गरिएको थियो । कार्यक्रमको संचालन कक्षा १० का विद्यार्थी विचन अधिकारीले गर्नुभएको यियो । कार्यक्रममा सबै भूमिकामा बालबालिकाहरु नै सक्रिय हुनुभएको थियो । उक्त अवसरमा लेखक पराजुलीले आफ्ना दुई बालकविता कृतिहरु र सत्यमोहन जोशी लिखित कृति ‘केही धार्मिक तथा सांस्कृतिक सम्पदाहरु’ ५/५ प्रति  विद्यालयको पुस्तकालयलाई उपहार प्रदान गर्नुभएको थियो । साथै समारोहमा कविता वाचन, पुस्तक समीक्षा र उद्घोषण तथा स्वागत मन्तव्य आदि भूमिकामा रही प्रतिभा प्रस्तुत गर्ने १० जना बालप्रतिभाहरुलाई ‘बाघभैरब जात्रा’ नामक 'कार्तिकेय बालप्रतिभा पुरस्कार' प्राप्त कृति उपहार प्रदान गरिएको थियो । यस कृतिका लेखक अनुष्का पौडेल हुनुहुन्छ । उहाँ निःसर्ग बाटिका स्कूलमा अध्ययनरत बालप्रतिभा हुनुहुन्छ ।
बाल व्यवसायी केन्द्र मावि, सिफलचौर, काठमाडौँमा स्थापित 'अच्युत आचार्य बालसिर्जना मञ्च' ले सामुदायिक विद्यालयमा अध्ययनरत बालबालिकाहरुको सिर्जनात्मक क्षमताको विकासका लागि विविध सिर्जनात्मक कार्यक्रम गर्दै आएको छ ।
Author Kabita Parajuli

No comments:

Post a Comment