Sunday, September 29, 2019

शुभजन्मोत्सवको हार्दिक मंगलमय शुभकामना

Kartikeya Ghimire, President, CLFN



आदरणीय कविवर दाजु राष्ट्रकवि माधव घिमिरेज्यू १०१ वर्ष पुग्नुभएको छ । शुभजन्मोत्सवको यस सुखद अवसरमा उहाँको सुस्वास्थ्य, दीर्घायु र सिर्जनशील जीवनको हार्दिक मंगलमय शुभकामना व्यक्त गर्दछु । 
    हरेक भेटमा मलाई केही न केही टिप्स दिनुहुने कविवरले यस पटक केही दिनअघिको भेटमा मेरो सिर्जनात्मक लेखन सम्बन्धमा छलफलकै क्रममा 'प्रेरणादायी सुझाव' दिनुभयो । जसले मेरो सिर्जनात्मक लेखनको लक्ष्य निर्धारण   भयो ।
 हार्दिक नमन कविवर । अब म त्यही लक्ष्य प्राप्तिका लागि अग्रसर भएको छु । हजुरको जीवनको सय वर्षबाट १ सय १ वर्ष पुग्ने अन्तिम महिनाको त्यो पहिलो दिन म जीवनभरि सम्झिरहनेछु । त्यो ‘प्रेरणादायी सुझाव’ बारे केही काम गरेर आफ्नो लेखकीय जीवनबाट अझ बढी खुसी र सन्तुष्ट भएपछि विस्तारमा भन्नेछु ।
(फोटो उहाँको निवासमा लिइएको हो । जुन भेटमा उहाँको सचित्र रंगीन बालकथाकृतिको सम्पादनबारे विमर्श गरेको थिएँ ।)

No comments:

Post a Comment