Friday, January 20, 2012

केटाकेटी न्युज मासिक पत्रिकाको नयाँ अंक बजारमा आइपुगेको छ । यस अंकको आकर्षण यस प्रकार रहेको छ

ketaketi news, year 7, issue 5
१. कार्तिकेय बालप्रतिभा पुरस्कार कोषको वारेमा विशेष सामग्री, कोषले दश वर्षमा के कति बालप्रतिभालाई पुरस्कृत गरयो ? कोको पुरस्कृत भए भन्ने लगायत कोषको वारेमा विभिन्न व्यक्तित्वका विचारहरु ।
२. लिटिल मिस वल्र्ड विपश्वी पौडेल के भन्छिन् ? उनको विचार र रमाइला फोटोहरु ।
३. वर्ष २०६८ मा कुन कुन बालप्रतिभाहरु पुरस्कृत भए ? ती बालप्रतिभाको परिचय यस अंकमा रहेको छ ।
४. आँखा नदेखेर केभो त, हामी गीत गाएर नै संसार जित्न सक्छौ । दृष्टिविहिन बालिकाहरु सुमधुर स्वरकी धनी सरिता अधिकारी र सरिता अर्यालसँगको मनछुने कुराकानी ।
५. प्रा. डा. अच्युतमणि आचार्यको जाडोमा बालबालिकाको स्वास्थ्य विषयमा लेखका साथै प्रमोद प्रधान, महेश पौड्याल, मोहन कार्की, पारस श्रेष्ठ, भगवती पौडेल, ऋषिराम पाण्डे, श्लेष्मा क्षेत्री, अञ्जना राजवंशी र सुमिक्षा खड्काको विचारहरु ।
६. शुभतारा स्कुलमा कक्षा चारमा पढ्ने प्रतिभाशाली बालिका आँचल भण्डारीको प्रतिभावारे आवरण चर्चा र चीनकी बालप्रतिभा जेनीसँगको कुराकानी, चीनबाट सरोज शाहीको कोसेली ।
७.  र, केटाकेटी क्विजका साथै अन्य रमाइला जानकारी एंवं केटाकेटी मिडियाबाट प्रकाशित कृतिहरुवारेको जानकारी यस अंकमा समेटिएका छन् ।

Wednesday, December 28, 2011

HAPPY NEW YEAR 2012 केटाकेटी मिडिया प्रकाशनबाट प्रकाशित रमाइला किताबहरू

१. फूलको साथी (बालकथा–सङ्ग्रह) – वरिष्ठ साहित्यकार डा. शैलेन्दु प्रकाश नेपालले लेख्नुभएका उत्कृष्ट बालकथाहरूको किताब । मूल्य रु ६५।–
२. जून पोखिएको आँगन (बालकविता–सङ्ग्रह) – प्रतिभाशाली बालिका रविना घिमिरेले लेख्नुभएका उत्कृष्ट कविताहरूको किताब । मूल्य रु ७५।–
३. भक्तपुर घुम्दाको मज्जा (यात्रा–संस्मरण) – प्रतिभाशाली बालक सुशान्तमान सिंह मास्केले लेख्नुभएको भक्तपुरमा घुमघामको अनुभववारे जानकारीमूलक किताब । मूल्य रु ५५।–
४. मैले पूजा गरेकी फुच्ची (बालकथा–सङ्ग्रह) – साहित्यकार कार्तिकेय घिमिरेले लेख्नुभएका बालकथाहरूको किताब । मूल्य रु २५।–
५. बिपनाको जिद्दी (बालकथा–सङ्ग्रह) – साहित्यकार शर्मिला घिमिरेले लेख्नुभएका उत्कृष्ट बालकथाहरूको किताब । मूल्य रु ६५।–
६. रमाइला चित्रकथाहरू (चित्रकथा–सङ्ग्रह) – विभिन्न साहित्यकारहरूले लेख्नुभएका रमाइला र उत्कृष्ट चित्रकथाहरूको किताब । मूल्य रु ४५।–
७. कार्तिकेय घिमिरेका उत्कृष्ट बालकथाहरु (बालकथा–सङ्ग्रह) – घिमिरेका १४ वटा बालकथाहरु समेटिएको रमाइलो किताब । मूल्य रु ७५।– 
८. इन्र्टेस्टिङ चाइल्ड स्टोरिज फर चिल्ड्रेन (बालकथा–सङ्ग्रह) कार्तिकेयका ३६ वटा बालकथाहरु अंग्रेजी भाषामा अनुवाद गरी प्रकाशित । मूल्य रु २०५।–
९. पहिलो भेटमा संगालेका अनुभूतिहरु१२ जना वरिष्ठ साहित्यकारसँगको पहिलो भेटघाटवारे बालिका सन्ध्या सिग्देलको रोचक संस्मरण ।
निम्न पुस्तकहरु बिक्री बितरण वारे थप जानकारीका लागि  ९८४१४७७५१५ 

Tuesday, December 27, 2011

Interesting Stories for Children

The anthology Interesting Stories for Children evolves out of the underlying structure of Nepali culture which has the psychology of mythopoetic imagination in its core. The core is the folk culture which still has the innocence of myth. The collection focuses on contemporary issue of conflict and the physical and psychological impacts of conflict on children. The work critiques the present social behaviorism that either misreads or does not read children's minds. The stories invite the readers to be conscious of the most vulnerable group of the society. The narratives both entertain and educate us.
A writer who reveals such deep structure of a culture communicates with the essential features of life and its basic systems. The stories written by Kartikeya Ghimire and edited by Mahesh Paudyal are in a very child-friendly language with seriousness of subject matters.
Dr. Arun Gupto
Reader
Central Department of English, Tribhuvan University


INTERESTING STORIES FOR CHILDREN
AUTHOR : KARTIKEYA GHIMIRE
TRANSLATOR/EDITOR : MAHESH PAUDYAL
SIZE : 250 PAGES
PRICE RS. 205/-
PUBLISHED BY : KETAKETI MEDIA PVT. LTD.

AVAILABLE IN THE MARKET FROM PAUSH 15, 2068.

Wednesday, November 9, 2011

Anjana Rajbanshi: An Ever-Optimistic Genius

  'Nobody can stop us looking at the stars though it is impossible to touch them. Looking at them keeps our head always high.' This is what Anjana said in our short conversation with her. Anjana Rajbanshi, a smiling, clever and diligent lady, is a permanent resident of Juropani-6, Jhapa. She was born in a middle-class family 17 years back. Studying in an ordinary private school, Miss Rajbanshi topped all the lady candidates in the final SLC Examination 2062, and proved that one does not need an advanced institute to be the winner.
   Anjana Rajbanshi is such a rare and beautiful flower that needed neither an expensive park to be bloomed nor a highly-trained gardener to be trimmed. Miss Rajbanshi, a daughter of Pahadsingh and Gausari, started her schooling in an ordinary private school. She attended the classes and performed the assignments. Because of her regular practice and desirous study, she did not feel so difficult to step at the apex of success. She used to read four to five hours daily except school study. At school, she was interested in both curricular and extra-curricular activities. She had been the editor of wall magazine of her school. Quiz, debate, oratory, essay writing etc. were her favorites. Because of her skill, she has already become first in National Essay Competition.
   Miss Rajbanshi, though studying Science, believes in invisible power. It is the same power, she says, that inspires her to march ahead in her life. She is very clever to cross-question others and defend her own arguments. She advises others not to run after the definition of life, but rather struggle to do something better. So, for her, life is struggle. Time is always fluctuating. It is why we must be dynamic and cunning to hold its pace. She is very cool, smiling and sensitive. 'I get never angry,' she says, 'but I start weeping when I see my mother sad and unhappy.' Miss Rajbanshi does not have any high ambition in life. In future, she aims to be a normal lady. She does not believe in sex division. She thinks that there is only one sex in nature: human being. She philosophically says, 'Let's not fight in the name of male and female, but move ahead hand in hand for the prosperity of mankind.'   (Source : Garden, Monthly- 2063 BS)

Thursday, September 22, 2011

Gaun Sipalu Prativasali Dristbihin balika Haru

Gaun Sipalu Prativasali Dristbihin balika Haru, Uaha haruko bare ma ketaketi news monthly ko asoj issue ma padhna paine 6.

Saturday, September 10, 2011

यिनी प्रतिभाशाली बालप्रतिभा सुशान्तमान सिंह मास्के हुन्

यिनी प्रतिभाशाली बालप्रतिभा सुशान्तमान सिंह मास्के हुन् । यिनले ११ वर्षको उमेरमा अँध्यारोको जुनकिरी नामक कविता संग्रहको कृति प्रकाशित गरेका छन् । यिनै बालप्रतिभाको वारेमा केटाकेटी न्युजको असोज अंकमा चर्चा गरिने भएको छ ।

सुशान्त भन्छन् :

मलाइ देशको वारेमा लेख्न मनलाग्छ, गरिब भएर बाँचेकाहरुलाइ सहयोग गर्न मन लाग्छ, सानो छउन्जेल देशको माया गर्छु भन्ने तर ठूलो भयो कि विदेश जाने युवा चलन मलाइ मनपरेको छैन । यो देशमा गरिब भएर छोराछोरी मार्न बाध्य मातापिताको दुख पनि गहिरो छ । तिनले छोराछोरीको गहिरो दुख देख्न नसकेर यसो गरेका होलान् । किनकी हरेक माता र पिताका लागि छोराछोरी मुटुको टुक्रा हुन् ।

यस्तै गम्भीर विषयमा उनीसँग बहस गरिएको छ ।

Sunday, August 28, 2011

Kartikeya Child Talent Award Trust

Kartikeya Baal Pratibha Puraskar Kosh (Kartikeya Child Talent Award Trust) has been established with a sum collected as remuneration for his writing by Kartikeya Ghimire, who writes for children. The Trust has been, for last ten years, working to promote children's talent. Till date, as many as forty children have been awarded with Kartikeya Child Talent Award. The trust identifies children enduring through difficult socio-economic predicaments, and yet, dauntlessly moving ahead to carve for themselves a bright future. Every year, the awardees are conferred felicitation letter with a sum of Rs. 10,001/- in a colourful ceremony.
The Trust has also been working to promote creativity and reading habit of children who come from backward and marginalized sectors and communities. Its founder Kartikeya Ghimire, and Secretary and author Mahesh Paudyal have visited more than 30 districts organizing storytelling and writing sessions and children's literary meets. Their movement is still going on. Only that, they need more helping hands to help them continue!
How can the Trust be assisted?
·                     By taking its life membership
·                     By taking its annual membership
·                     By assuming its patronage
For life members, the membership fee has been set at Rs. 5001/- while for annual member, it is Rs.1000/- only. To assume its patronage, the interested donor is expected to pay Rs. 5,00, 100/- only.
The donors shall be introduced in detail, along with their photographs on a coloured page of our monthly mouthpiece Ketaketinews Monthly Magazine.

Friday, April 15, 2011

कार्तिकेय बालप्रतिभा पुरस्कार कोषको अनुरोध

लेखक कार्तिकेय घिमिरेको लेखकस्वबाट स्थापित कार्तिकेय बालप्रतिभा पुरस्कार कोष दश वर्ष पुगेको अवसरमा स्मारिका प्रकाशन हुन लागेको छ । यस कोषसँगको अनुभूति समेटेर बढीमा ३०० शब्दमा संस्मरणात्मक लेख जेठ २३ गतेभित्र पठाइ सहयोग गर्नुहुन अनुरोध छ । इमेल ketaketi33@gmail.com, kartikeya99@gmail.com
Log on
http://ketaketionline.com/

Friday, January 21, 2011

धादिङमा बालसाहित्य सम्मेलन सम्पन्न

देशका कुनाकन्दरामा रहेका बालबालिकाहरुको सिर्जनात्मक क्षमता बढाउँने उद्देश्यले विगत नौ वर्षेखि संचालन हुँदै आएको बालसाहित्य सम्मेलन र बालप्रतिभालाई पुरस्कृत, सम्मानित गर्ने यात्राअर्न्तर्गत यो पटक धादिङ जिल्लामा बालसाहित्य सम्मेलन सम्पन्न भएको छ ।
गजुरीमा आयोजित सम्मेलन वरिष्ठ साहित्यकार युवराज नयाँघरेको प्रमुख आतिथ्यतामा सम्पन्न भएको छ । सम्मेलनमा बालसाहित्य प्रतिष्ठान नेपाललाई स्थानीय आयोजकहरु युवा संजाल धादिङ, धादिङ रेडियो र प्राज्ञिक विद्यार्थी परिषदले साथ दिएका थिए । कार्यक्रमको संयोजन रेडियोकर्मी पार्वती श्रेष्ठले गरेकी थिइन् । उनलाई गणेश ढुंगाना, उपेस श्रेष्ठ, अमृत न्यौपाने, लेखक नवीनबन्धु पहाडी र पत्रकार राजेन्द्रप्रताप शाहलगायतले सघाएका थिए ।
पुस्तक प्रदर्शनीमा बालबालिकाहरु
सम्मेलनमा २०६२ को एसएलसीमा उत्कृष्ट प्रथम हुन सफल छात्रा अन्जना राजबंशी र २०६७ को कार्तिकेय बालप्रतिभा सुमीक्षा खड्काको अनुभव प्रस्तुति र अन्तरक्रिया, युवराज नयाँघरेबाट बाल्यकालका अनुभवको रोचक प्रस्तुति गरिनुका साथै बालकथा लेखन र वाचन कार्यशालाको पनि आयोजना गरिएको छ ।
बालकथा लेखन र बाचनवारे प्रतिष्ठानका अध्यक्ष र महासचिव क्रमशः कार्तिकेय र महेश पौड्याल प्रारम्भले प्रशिक्षण दिएका थिए । कथालेखन कार्यशाला र प्रतियोगिताकोसमेत आयोजना गरिएको सम्मेलनमा एकसय तेतीस जना बालबालिकाहरुको सहभागिता रहेको थियो । उत्कृष्ट पाँच बालबालिकालाई पुरस्कृत गरिएको छ । सिर्जनशील बालप्रतिभाको राम्रो जमघट र सिर्जनामा सक्रिय सर्जकहरुको जमघटले गर्दा कार्यक्रम सफल भएको छ । सम्मेलनमा महेश पौड्याल प्रारम्भ र कार्तिकेयको कथावाचन, युवराज नयाँघरेको रोचक बाल्यकाल र अन्जना राजबंशीसँगको अनुभव साटासाट र छलफलमा बालबालिकाहरु निकै उत्साहित भएका थिए । बीएन पुस्तक संसारद्घारा प्रर्दशनीमा राखिएका पुस्तकहरु पनि उनीहरुले निकै चाख दिएर हेरेका थिए ।
ग्रामीण भेगका बालबालिकामाझमा पुगेर उनीहरुमा बालसाहित्यप्रति रुचि जगाउँदै बालसाहित्यको प्रर्वर्धनमा समर्पित रहने उद्देश्यका साथ सुरु भएको यो यात्रा प्रतिष्ठानले हालसम्म २४ जिल्लामा सम्पन्न गरिसकेको छ ।

Tuesday, January 18, 2011

बालसाहित्य सम्मेलन २०६७ धादिङमा

अब बालसाहित्य सम्मेलनमा धादिङ जाने सुरसार सुरु भयो । यो यात्रामा वरिष्ठ लेखक युवराज नयाँघरे, वरिष्ठ गीतकार विद्याप्रसाद घिमिरे, कार्तिकेय घिमिरे, त्रिविविका अंग्रेजी विषय शिक्षक महेश पौड्याल प्रारम्भ, वरिष्ठ लेखक नारायण तिवारी र इलामका परिचित लेखक वसन्तकुमार बस्नेत, एसएलसि २०६२ को बोर्ड फस्ट छात्रा अन्जना राजबंशी, बालप्रतिभा सुमिक्षा खड्का, नाट्यकर्मी मानसराज र भाइ संजिव खड्का सँगसँगै रहने छौं । यो सम्मेलन रमाइलो हुने आशा गरेको छौं । बीएन पुस्तक संसारले सम्मेलनस्थलमा पुस्तक प्रर्दर्शनी पनि गर्ने कार्यक्रम रहेको छ ।
                                                                      बालसाहित्य प्रतिष्ठान नेपाल परिवार ।

Saturday, December 25, 2010

कार्तिकेय बालप्रतिभा पुरस्कार २०६७ बितरण

विगत नौ वर्षदेखि जीवनका अप्ठ्यारा मोडहरूमा पनि अभाव र समस्यालाई चिर्दै विलक्षण प्रतिभाशाली हुँदै उज्यालो भविष्यतर्फ अघि बढिरहेका प्रतिभाशाली बालबालिकाहरूलाई प्रदान गरिदै आएको कार्तिकेय बालप्रतिभा पुरस्कार वि.सं. २०६७ सालको लागि दुइजना प्रतिभाशाली बालिकाहरुलाई प्रदान गरिएको छ । पुरस्कृत हुनेमा दोलखाकी सुमिक्षा खड्का र भक्तपुरकी निशा गिरी रहेकी छिन् । सुमिक्षा कक्षा ९ मा अध्ययनरत छिन् । उनी हुरेसु नेपाल नामक संस्थाको बालगृहमा बस्छिन् । त्यस्तै कक्षा ७ मा पढ्ने निशा बागेश्वरी भक्तपुरमा बस्छिन् । कार्यक्रममा काठमाडौंका बाल वैज्ञानिक स्वप्नील थपलियालाई पनि प्रसंशापत्र प्रदान गरी सम्मानित गरिएको छ । 
पुरस्कृत बालिकाहरुमा सुमिक्षा खड्कालाई नगद रु १०,००१।- र निशा गिरीलाई नगद रु ५,००१ सहित पुरस्कत गरिएको थियो । कोषका संरक्षक मोहन कार्कीको सभापतित्वमा सम्पन्न भएको समारोहमा वरिष्ठ चलचित्रकर्मी तुलसी घिमिरे, केन्द्रीय बालकल्याण समितिका निर्देशक धर्मराज श्रेष्ठ, प्रथम नायिका भुवन चन्द, वरिष्ठ पत्रकार शिवप्रसाद भट्टराइ, वरिष्ठ साहित्यकार गोपाल पराजुली र वरिष्ठ संगीतकार रामकृष्ण दुवालले संयुक्त रुपमा बालप्रतिभाहरुलार्इ पुरस्कृत गर्नु भएको थियो । यस अधि वर्ष २०६४ मा पुरस्कृत बालक गणेश ढुंगानाले समारोहमा सारगर्भित मन्तव्य व्यक्त गरी पुरस्कृत भएपछिको सफलताको कथा सुनाइ सबैलाइ मन्त्रमुग्ध बनाएका थिए । कार्यक्रममा स्वागत मन्तव्य व्यक्त गर्दै कोषका सचिव महेश पौड्याल प्रारम्भले यस कोष बालबालिकाका निम्ति विगत चौध वर्षदेखि लेखनरत लेखक र स्वतन्त्र पत्रकार कार्तिकेय घिमिरेको लेखकस्वबाट स्थापित भएको र घिमिरेका बालसाहित्यका ३७ वटा कृतिहरू प्रकाशित भएको जानकारी गराउँनु भएको थियो । साथै घिमिरेका एक दर्जनभन्दा बढी कथाहरू विभिन्न प्रकाशनका पाठ्यपुस्तकहरुमासमेत समावेश गरिएको छ ।
यो पुरस्कारबाट हालसम्म ४० जना बालबालिकाहरु पुरस्कृत र २४ जना बालबालिकाहरु सम्मानित भइसक्नुभएको छ ।

Sunday, December 5, 2010

रमाइला बालकथाहरु अंग्रेजीमा

अंग्रेजी भाषामा बालसाहित्य पढ्न रुचाउँने पाठकका लागि खुसीको खबर छ ।
बालसाहित्यकार विष्णुकुमार पौडेलका १२ वटा रमाइला बालकथाहरुको संग्रह अ न्यू प्रोमिस प्रकाशित भएको छ । स्पन्दन श्रेष्ठको अनुवाद र रवि बस्नेत एवं उमेशचन्द्र अधिकारीको चित्रकलामा सजिएको यस कृतिमा बालबालिकाहरुको वातावरण र जीवनशैली वरिपरि रहेर लेखिएका मनछुने कथाहरु रहेका छन् ।
बीएन पुस्तक संसार प्रा‌लि, बागबजार, काठमाडौंले प्रकाशित गरेको यो कृतिको मूल्य रु ५० रहेको छ ।
बीएन पुस्तक संसार बालसाहित्य प्रकाशनमा सक्रिय संस्था हो । यसले हालसम्म थुप्रै बालसाहित्यका कृतिहरुको प्रकाशन गरिसकेको छ । यो संस्थाको सम्पर्क इमेल bishnu_kumar49@yahoo.com हो ।

Tuesday, October 19, 2010

Children's Story by Kartikeya Ghimire वाहा ! दुनोट पसलेकी छोरी

बडा दसैं र तिहारको हार्दिक मंगलमय शुभकामना ब्यक्त गर्दै यो रमाइलो कथा कोसेलीको रुपमा प्रस्तुत गरेका छौं ।
Ketaketi Online Family

म खुर्र दौडेर आई पसलको खाटमा थचक्क बसें ।

आमा असिनपसिन हुँदै ठूलो ताप्केमा दुनोट पकाइरहनु भएको थियो । बुवा पाँच-पाँचवटा दुनोट झोलामा हालेर पोका पार्न ब्यस्त हुनुहुन्थ्यो । खाटसम्म आगोको तातो आएको थियो । म एकछिन त्यही आगोमा हेर्दै टोलाएँ । सँधै जस्तै आज पनि मैले फेरि त्यही प्रश्न आफैले आफैलाई सोधें - मलाई साथीहरु छ्या ! दुनोट पसलेकी छोरी किन भन्छन् हँ ?

उत्तर त मसँगै छ । म साँच्चै दुनोट पसलेकी नै छोरी त हुँ नि ! तर म छ्या ! कसरी भएँ ? आज फेरि मेरो मनले मलाई प्रश्न गर्यो । यो प्रश्नको उत्तर दिन मलाई गाह्रो भयो । मैले बुवाआमालाई फेरि हेरें । दुबैजना असिनपसिन हुँदै काम गरिरहनुभएको थियो । म किताबको झोला त्यही पसलमा छोडेर दौडदै चौरमा पुगें । चौरमा थुप्रै साथीहरु खेलिरहेका थिए । मैले उनीहरु सबैलाई राम्ररी हेरें । त्यसपछि आफ्नै सुरमा चिच्याउँदै भनें - राधा नेताकी छोरी । हरि वकिलको छोरो । गीता व्यापारीकी छोरी र सुभम डाक्टरको छोरो । अनि यी सबै छ्या ! भएनन्, म किन छ्या ! भएँ ?

मेरो वरिपरि कोही थिएनन् । मैले चिच्याएको कसैले सुनेनन् । मेरो मन अब अलि हलुका भयो । म दौडदै साथीहरुको नजिक पुगें । मलाई खेल्न पाउँछु कि भन्ने आशा थियो । अहँ, मैले खेल्न पाइनँ । म नजिक पुग्नासाथ साथीहरु प्रहरी आएजस्तै सतर्क भए । उनीहरुले मलाई हेरेर ओठ लेर्ब्याए । भाइसँगै उभिनुभएकी सिमा दिदीले मतिर हेरेर भन्नु भयो - यो त्यही छेउको सरकारी स्कुलमा पढ्ने केटी ।

त्यसपछि सबैले मलाई जा तँ यहाँबाट जा भनेजस्तै लाग्ने गरी हेरे । म बेतोडसँग दौडिदै आफ्नो दुनोट पसलमा पुगें । आमाबुवा असिपसिन हुँदै काम गरिरहनुभएको थियो । मैले केही भन्न सकिनँ । केही सोध्न पनि सकिनँ । बुवाले पत्रिकामा पोको पारेर दुर्इवटा दुनोट दिनुभयो । मैले पकापक खाएँ । अनि म हतार-हतार कोठातिर हिडें ।

कोठामा पुगेपछि मैले फेरि एकपल्ट आफैलाई प्रश्न गरें - म कसरी छ्या ! भएँ हँ ?

अहँ मैले फेरि उत्तर पाउँन सकिनँ ।

अहिले म गुन्द्री ओछ्याएर पढ्न बसेकी छु । मनमा धेरै कुरा सोचिरहेको छु । खै किन हो किन आज मैले पढ्नै सकेकी छैन । गृहकार्य पनि गर्न सकेकी छैन । अल्छी मान्दै हाई गर्दै मैले भित्तामा हेरें । भित्तामा आमा, बुवा र मेरो हाँसिरहेको फोटो झुन्ड्याइएको थियो । त्यो फोटोमा बुवाआमा मोटोघाटो हुनुहुन्थ्यो । गाउँबाट लखेटिएपछि बुवाआमाले यहाँ धेरै दुःख गर्नु पर्यो । शरीर सुक्यो । पातलो हुनु भयो । अनि म पनि दुनोट पसलेकी छोरी भएँ ।

यति कुरा सम्झँदा म रोइसकेकी थिएँ । मेरो आँखाबाट बर्र आँशु खस्यो । म घुक्क घुक्क रोएँ । एकछिन पछि हत्केलाले आँशु पुछ्दै मैले एकटकसँग झोलामा हेरें । त्यसपछि किताब निकालेर पढ्न थालें । आज मैले अरु दिनकोभन्दा बढी पढें । आमाले खाना खान आऊ भनेर तीनपल्ट बोलाउँनु पर्यो । आमा पनि छक्क पर्नु भयो ।

खै के भएर हो अचेल म असाध्यै सोच्ने गर्छु यस्तो किन भयो ? त्यस्तो किन भएन ? म घरी घरी आफैले आफैलाई प्रश्न गरिरहन्छु । साथीहरु भन्छन् - म कक्षामा गुरुलाई प्रश्न सोधेर हैरान गर्छु रे । तर मलाई त्यस्तो लाग्दैन । म त जान्न चाहन्छु । हरेक कुरा जान्न चाहन्छु । मेरो मनले मलाई यही कुरा भनिरहन्छ । अनि मुखबाट आफै प्रश्नहरु निस्कन्छन् ।

आमा बिरामी हुनु भएकीले आज म अलि ढिलो विद्यालय पुगेकी थिएँ । म विद्यालयमा पुग्दा त्यहाँको वातावरण अलि भिन्न थियो । थुप्रै साथीहरु जम्मा भएर रमीता हेरिरहेका थिए । मैले पनि चनाखो भएर हेरें । विद्यालयमा नेपाली लुगा दौरा, सुरुवाल र ढाका टोपी लगाएका दुर्इजना पाहुनाहरु आउँनुभएको रहेछ । एउटा कक्षा कोठाभित्र बसेर हेड सरकी छोरी रीता, श्याम सरको छोरा रुपक र घनु साहुका छोरा हरि जाँच दिइरहेका थिए । के को जाँच रहेछ भनेर मलाई खुबै खुल्दुली भयो । सबै साथीहरु रमीता हेर्नमा मस्त थिए । म लुसुक्क छिरेर हेड सरको छेउमा पुगें । हेड सरले ती पाहुनालाई केही कुरा भनिरहनु भएको थियो । मैले ध्यान दिएर सुनें । उहाँ ती तीनजना विद्यार्थी विद्यालयका सबैभन्दा जान्ने टप विद्यार्थी हुन् त्यसैले यिनीहरुलाई छानेर जाँच दिन लगाएको हुँ भन्ने कुरा गरिरहनु भएको थियो । मलाई त्यो कुरा सुन्दा नमज्जा लाग्यो । मैले केही बोल्न सकिनँ । मनभरि धेरै प्रश्नहरु आए । ठीक त्यतिबेला टङ् घन्टी लाग्यो । पाहुनाहरुले जाँच दिने विद्यार्थीको कपि लिए । उनीहरु कपि लिएपछि हिँड्ने सुरसार गर्न थाले त्यसपछि मलाई खपिनसक्नु भयो । मैले हतार-हतार झोलाबाट कपि निकालें । त्यो कपिमा एउटा प्रश्न लेखें र दौडँदै गएर त्यो अलि पाको देखिने पाहुनालाई दिएँ । उनले मेरो प्रश्न हेरे । अनि मलाई हेरे । मेरो टाउको बिस्तारै सुमसुम्याएर उनले भने - नानी तिम्रो प्रश्नको उत्तर हामी भोलि आउँदा लिएर आउँछौं है !

म अक्क न बक्क भएँ । उनीहरु घुइयाँ गाडी चढेर हिडे ।

साथीहरु सबैले ऐ भन न तैले के प्रश्न लेखेर दिइस् भन्दै वरिपरि जम्मा भएर घेरे । हेड सरले राता राता आँखा पार्दै हेर्नु भयो । सबै कक्षा कोठातिर दौडिए । श्याम गुरुले त मलाई खाउँला झै गरी हेर्नु भयो ।

त्यो दिन मैले केही भन्न सकिनँ । साथीहरुलाई पनि केही जवाफ दिन सकिनँ । टङ टङ घन्टी लाग्यो । सबैजना झोला बोकेर दौडिदै घरतिर लागे । म पनि सँधै जस्तै फेरि दौडिदैं घर गएँ ।

भोलिपल्टको कुरा हो । त्यो दिन पनि म रोएकी थिएँ । विद्यालय जान बस चढ्न लागेका साथीहरुले खै किन हो मलाई ठुस्किएर हेरे । मैले मुसुक्क हाँसेर हेरें । उनीहरुले गजक्क परेर हेरे । उनीहरुले पनि मलाई 'छ्या !' भनेर भने जस्तै लाग्यो । त्यसपछि मेरा आँखा त्यतिकै रसाए । म बाटैमा रोइदिएँ । अनि हत्केलाले आँशु पुछ्दै दौडदै विद्यालयको चौरमा पुगें ।

आज पनि साथीहरुले भन न हो तैले के प्रश्न लेखेकी थिइस् भनेर सोधेका मात्र के थिए । श्याम गुरु कक्षामा टुप्लुक्क आइपुग्नु भयो । सबैजना चुपचाप लागे । उहाँले कराउँदै चर्को स्वरमा भन्नु भयो - ल आशा कुमारी चौधरी हेड सरकोमा जाने रे ।

ला बित्यास पर्यो, तेरो प्रश्नले तँलाई गोदाउँने भो आशा - सबै साथीहरुले मलाई हेर्दै मनमनै त्यही भनेजस्तै लाग्यो । मुटु ढुकढुक भयो । म बिस्तारै नियाउरो अनुहार बनाएर हेड सरको कोठामा पुगें । म त्यहाँ पुग्दा हेड सरले राता राता आँखा पारेर हेरिरहनु भएको थियो । मैले डराएर वरिपरि केही देखिनँ । त्यतिकैमा कसैले माया गरेर बोलाएको सुनें -

आशा, तिमी पनि जाँच दिने हो ?

मैले बिस्तारै टाउको उठाएर आवाज आएतिर हेरें । आम्मै, ती दौरा सुरुवालवाला हिजो आएका पाहुना पो रहेछन् । मैले आँखाभरि आँशु पार्दै टाउको हल्लाएर 'हो' भनें । दुइ हात जोडेर नमस्ते पनि गरें ।

जाँच न हो कसलाई डर लाग्दैन र ! हेड सरले प्रश्नपत्र झिकेर दिनु भयो । हेडसरको हातबाट प्रश्नपत्र लिदा मेरो हात थर्र काम्यो । ती पाहुनाले आज फेरि मेरो कपाल मुसारेर मलाई हौसला दिए । यसरी मैले आफूले जानेसम्मको कुरा सबै लेखेर जाँच दिएँ ।

कपि बुझाएपछि म दौडदै कक्षा कोठामा गएँ । साथीहरु मलाई अचम्म मानेर हेरिरहेका थिए । कक्षामा गुरुआमाले पढाइरहनु भएको थियो । म चुपचाप गएर बसें । मेरो मनमा के के कुरा खेलिरहेको थियो । छेउमै बसेकी शान्ताले मलाई कोट्याउँदै खुसुक्क सोधी - भन्न हो, तैले त्यो पाहुनालाई के प्रश्न लेखेर दिएकी थिइस् । उनीहरुलाई त उत्तर नै नआएर त्यसको जवाफ पछि लिएर आउँने छौं भने नि !

साथीको खासखुसमा गुरुआमाको कर्के नजर पर्यो । ऊ पक्क परी । म ध्यानमग्न भएर पढाइमा एकोहोरिएँ ।

एक घन्टापछि पाले काका कक्षा कोठामा आउँनु भयो । उहाँले कराउँदै भन्नु भयो - ल आशा, तिमी हेड सरकोमा जाने रे ।

साथीहरु यो पल्ट झन डराए । उनीहरुले मलाई माया गरेर दयालु पाराले हेरे । उनीहरुको मनमा पटक पटक हेड सरकोमा जानु पर्ने गरी गल्ती हुने त्यस्तो प्रश्न आशाले के सोधी छे ती पाहुनालाई भन्ने जिज्ञासा प्रश्नै प्रश्न भएर दौडिरहेको मैले महसुस गरें ।

म हेड सरको राता आँखा र डरलाग्दो हेरार्इ सम्झदै डराउँदै कार्यालय कोठामा पुगें । पाहुनाले मलाई पुलुक्क हेरें । उनले मलाई एउटा लामो पाना कागज दिदै भने - ल यो लगेर तिमीले विद्यालयको मुख्य सूचना पाटीमा टाँस्नु । मैले पुलुक्क हेड सरतिर हेरें । उहाँले रिसाएर झर्किदै गम त्यहाँ छ त्यो पनि लिएर जा भन्नु भयो । छेउमा बसेका पाहुनाहरु मुसुमुसु हाँसिरहेका थिए ।

मैले त्यो कागज बोकेर आउदैँ गर्दा के रहेछ भनेर यसो हेरें । आम्मै, कागजमा मैले सोधेको प्रश्न नै लेखेको देखेर एकछिन त म छक्क परें । तर अचम्म मानेर पढ्दा पढ्दै त्यसको अन्तिम हरफ पढेपछि म एकदमै खुसी भएँ ।

मैले रमाउँदै त्यो कागज सूचना पाटीमा टाँसिदिएँ । सूचना पाटीमा टाँसिएको कुरा पढ्दै साथीहरुले एकै स्वरमा भने,

तिमीहरुकी साथी आशाले हामीलाई सोधेको प्रश्नमा यस्तो लेखेकी थिइन् -

साथीहरु सबैले मलाई छ्या ! दुनोट पसलेकी छोरी भन्छन् । म कसरी छ्या भएँ ? अनि आज जान्ने विद्यार्थीहरुसँग तपाईंले जाँच लिएको रे, के कक्षामा प्रथम हुनेभन्दा जान्ने अरु कोही हुन्छ ?

हुँदैन भने खै मैले जाँच दिन पाएको त ?

हुन्छ भने कसरी हुन्छ ? झर्को नमानी उत्तर दिनुस् न है

आशा चौधरी

भाइबहिनीहरु, उनको यही प्रश्न पढेपछि हामीले उनलाई जाँच दिने मौका दियौं । जाँचमा उनी पासमात्र होइन पहिला नै भइन् । त्यसैले अब उनलाई देशभरिका उत्कृष्ट विद्यार्थीहरु पढ्न पाउने सरकारको राष्ट्रिय विद्यालयमा पढ्ने मौका दिएका छौं । यो विद्यालयका तीन हजार सातसय विद्याथीमध्येबाट यो पल्ट उनी मात्र छानिएकी छिन् ।

-  धन्यवाद

अहिले अझ धेरै साथीहरु जम्मा भएर त्यो सूचना पढिरहेका छन् । म साथीहरु तिर हेर्दै मुसुक्क हाँसे । आज म हाँस्दा सबै हाँसेझै लाग्यो मलाई ।

आज मैले एउटा अठोट गरेकी छु - मलाई अब वाहा ! दुनोट पसलेकी छोरी भनेर चिनिनु परेको छ ।

के म त्यो दिन ल्याउँन सक्छु ?
मलाई पो.ब.नं. २५८५९ काठमाडौंमा पत्र लेखेर भन्नुस् न है !

माया गर्ने साथी आशा ।

Saturday, September 18, 2010

बालकथावाचन र पुरस्कार बितरण

भेनस अंग्रेजी माध्यमिक विद्यालय, जोरपाटीमा बालकथावाचन र पुरस्कार बितरण समारोह सम्पन्न भएको छ ।
विद्यालयका प्रधानाध्यापक समय पोखरेलको सभापतित्वमा सम्पन्न उक्त समारोहमा बालबालिका निम्ति साहित्य लेख्ने लेखकहरु धुब्र घिमिरे, तेजप्रकाश श्रेष्ठ, कार्तिकेय घिमिरे र यशु श्रेष्ठले कथावाचन गर्नुभएको थियो ।
वरिष्ठ पत्रकार एवं लेखक, गोरखापत्र संस्थानका अध्यक्ष विजय चालिसेको प्रमुख आतिथ्यतामा सम्पन्न सो समारोहमा अन्तर विद्यालय बास्केट बल प्रतियोगितामा विजयी छात्र र छात्रा समूहका प्रथम र द्घितीय हुने समूहलाई पुरस्कार स्वरुप ट्रफ्री प्रदान गरिएको थियो । कार्यक्रममा खेलमा सबैभन्दा बढी अंक ल्याउँन सफल भई बेस्ट स्कोरर हुन सफल छात्रतर्फ सुरज श्रेष्ठ र छात्रातर्फ रमूना गिरीलाई उत्कृष्ट खेलाडीको पुरस्कारबाट पुरस्कृत गरिएको थियो ।
पुरस्कृत बालबालिकाहरुलाई पुरस्कार बितरण गर्दै समारोहका प्रमुख अतिथि चालिसेले बालबालिकाहरुले देश बनाउँने लक्ष्यका साथ पढ्नु पर्ने, विदेश जाने लक्ष्यले पढ्नु नहुने विचार व्यक्त गर्नुभएको थियो । उहाँले साहित्य, संगीत, गायन र कलालगायत जुनसुकै आफूले राम्रो गर्नसक्ने माध्यमबाट देश बनाउँने लक्ष्यमा बालबालिकाहरु अग्रसर हुनुपर्छ भन्नु भएको थियो ।           काठमाडौं/ असोज १ गते

Monday, September 13, 2010

Children's Poem by Senior Writer Ranjushree Parajuli

Senior Writer Ranjushree Parajuli
Ranjushree Prajuli (2005 BS/ 1948 AD) is an active and highly dedicated writer. Dash Thunga Phool (2039 BS/ 1982 AD), Sabai Amako Santaan (2048 BS/1991 AD), Ma Birami Chhaina (2053 BS/1997AD), Andhabiswas (2054 BS/1996 AD), Katha Batika (2061 BS/2004 AD) and Miteri Gaun (2062 BS/2005 AD) are six collections of short stories containing forty nine stories through which the author gives messages of one issue or the other. She is interested more in originality than in adaptation from secondary sources. She weaves small incidents into stories and in many of her stories we have only faint glimpse of narrative qualities. She has a comprehensive scope of themes for her stories where she accommodates a myriad of issues concerning birds and animals, friends and families, social and environmental problems etc. Bhunte Baagh, a story collection was published in the year 2055 BS (1998 AD).
The collection Tatepangre also carries one of her stories Bandarko Ghar, which suggests that procastination is bad, and tasks should be accomplished promptly. Hariyali (2058 BS/2001 AD) is her novel for children.

हतपत नगर

रञ्जुश्री पराजुली, बाँसबारी, काठमाडौं

सानासाना भाइबैनी

तिमीलाई केही भन्छु

ध्यान दिइ कुरा सुन

असल कुरा म भन्छु ।


दौडिएर सडकतिर

कहिल्यै नजाऊ

हतारिएर आत्तिएर

खाना पनि नखाऊ ।


बाटो काट्ने बेला तिमी

यनाउति चारैतिर हेर

हातधोइ सफा होऊ

भात खाँदा खेर ।


विचार गरी काम गरे

फल मीठो हुन्छ

हतपत गर्दा खेरी

भताभुङ्ग हुन्छ ।

Tuesday, August 31, 2010

Malashree: A Heartrending Elegy in Prose : By Mahesh Paudyal Prarambha, Faculty, Central Department of English, TU

Shlesma Chhetri
Mahesh Paudyal
Shleshma Chhetri is a familiar name in Nepali letters, particularly among those who, in young age, have proven their talent to head for bright literary careers. She started writing quite early and made a speedy ascent to fame. Cultured by brilliant stimulators at Budhanilakantha School, she quickly carved for herself a path of literary pursuit and is proving her caliber and flair with publications – one after another.

The first time I came to notice her talent was in 2004, when her memoir Meri Hajurama was published by Ketaketi Nepal. It was a hotcake that quickly went for second edition and presently, Airawati publication is selling its third edition. The number of editions a book manages to go for and the number of copies it is consumed in is an index of the quality of a work, and by corollary, of an author. Shleshma's memoir of her late grandmother proved to be extremely successful in establishing its author as an exceptionally talented brain endorsing the awards and prizes she won as a student.

Shleshma's latest delivery Malashree is a heartrending elegy in prose. It commemorates the author's schooldays with Malashree – a bosom friend of hers – and the time spent together. The memoir takes us from one hiatus to another, and ultimately leaves us alone – forlorn, lonely and abandoned when Malashree is no more.

These hiatuses, gaps and absences are what I want to analyze here. In fact, the book Malashree is about gaps – sudden and torturous. These gaps are not simply superficial manifestations. They pertain to deep psychological realities that cut across all realms of human consciousness.

An intimate friendship is not a mere coincident or a casual accident. It doesn’t develop at all times and at every place. When our mind is suddenly deprived of something dear to us – like home, parental love, toys, good food, games and the like, because of accidents, migration or conflict, gaps and cleavages develop in our minds. These gaps, if kept unaddressed and unfulfilled for long, can lead us to neurotic symptoms ranging from ordinary nervousness to madness. It therefore is a tendency of such minds to pine for filler – anything that aptly substitutes for the longed thing, and best friends are the best fillers for many. This pining is a very powerful drive, stronger even than a drive for sex, though we do not ordinarily notice or care to stop and analyze. Mind therefore seeks to fulfill them and often runs into things and persons that can best substitute the attributes of things we have lost. I have detected these symptoms in myself and I seriously mean what I am writing at present.

When I left Manipur in 2003 after two and a half decade-long stay and came to Kathmandu, the city with a cold heart proved to be a land of phantoms and ghouls for me. Though my relatives here tried to give love and care, the mind would not calm. Ultimately I went to the refuge of young children, innocent and guiltless. Some of them stuck to my mind so firmly that we started heading towards a composite, consubstantial identity. Time has thrown many of them apart and away, but one of them is still with me, and occurs as my central character is most of my writings. Such people, such relations and characters – like my Bikram for me – dwell in an occult plane, above the question of vice and virtue, honor and dishonor, profit and loss, why and how, and such other moral and utilitarian parameters.

Shleshma's friend Malashree is such a character. She comes to fulfill a gap in Shleshma's mind that suddenly appears when she is removed away from home – albeit for good – and hurled into the hostel. The friendship based on the commonality of the history of their separation from home, rather than on their tastes, binds them together like in chemistry where scholars say 'like dissolves like'.

The word 'dissolves' is stronger than 'attacks' or 'binds'. 'Dissolves' entails a merger of identities and attributes. Shleshma's identity at a time dissolved with that of Malashree and the two started defining one another. We can see the beauty of this association, identification and consubstantiality in some of the chapters of Malashree, where the author recollects their glorious past together, and the merger of their joys and sorrows.

Premonitions of an imminent apocalypse in the posterity occur throughout the earlier episodes of their friendship, however. The fear that they might be in different houses, classes and sections, the fear that they might not get through SLC together, the fear that they might be separated after SLC, etc. recurrently appear in Sleshma's writing. This fear that constantly builds up from page to page is instinctual, and cannot be scientifically or psychologically explained. Shleshma probably knows this. Dauntlessly however she cuts across all oddities and manages to vanquish every separating element as long as she stands by Malashree's side physically. When time and predicaments remove her away from Malashree, fate cashes the opportunity and kills Malashree.

Malashree's death during a boat rafting in Nepalgunj forms the core of this elegy. It is sad and heartrending. But the blankness it brings to Shleshma is something that deserves a more serious attention. This is not about prioritizing incidents. This is an acceptance that since death cannot be reverted or reviewed it is wise to dwell on its ramifications. Shleshma is a forlorn and fragmented self now, housing an irreparable absence. This absence drives her from means to means looking for Malashree, and she bumps against realities after realities only to be disillusioned the other moment, that Malashree has gone on a journey beyond time and space. Perhaps, the most painful of dreams are those in which we pine for something that we know we are never going to get. Shleshma's dream is a dream of pain, because she knows that Malashree has become one with God, and is not going to give her company to school or to college. This realization – a sorry and painful one – stirs Shleshma's mind, and out of this disturbance, currents of mental turbulence arise. This book is a documentation of those turbulences. Through her writing, she has attempted to reinvent Malashree, and cherish as a thing dear to her heart.

I am optimistic that this book will be received well, and read from deeper, psychological planes. This is not simply another story of loss and absence. It is an index of a disturbed mind, suddenly abandoned at a crossroad, with darkness engulfing the prospective ways-out. I hope, the readers will engage themselves in communication with an extraordinary situation, and derive some insight of what life looks like when the dearest of the objects is suddenly forsaken.
   I wish Shleshma all success. I also pay my tributes to Malashree, and wish that her soul rests in peace in heaven. She shall remain alive in Shleshma's book forever.
Kathmandu
August 12, 2010

कर्णालीमा मरेकी साथी काठमाडौंमा जन्मिन्

यो साता एउटा संयोग भएको छ । कर्णालीमा राफ्टिङ गर्दा डुङ्गा पल्टिएर मरेकी श्लेष्मा क्षेत्रीकी साथी मालश्री उनको शोक गद्यसाहित्यको कृतिको रुपमा काठमाडौंमा जन्मन पुगेकी छिन् ।
यो कृति उनले आफ्नी प्यारी साथी मालश्री (डा. ऋषिकुमार काफ्लेकी छोरी) को असामयिक निधन भएको शोकमा डुबेर तयार गरेकी छिन् । यस कृतिमा चौधवटा सस्मरणात्मक लेखहरु रहेका छन् । ती सबैमा आ-आफ्नै खालका फरक-फरक स्वादहरु रहेका छन् ।
यस अघि मेरी हजुरआमा सम्झनाका कथाहरु लेखेर यात्रा र संस्मरणका क्षेत्रमा राम्रो प्रतिभा प्रस्तुत गरिसकेकी श्लेष्माको यो कृति पनि सुन्दर शैलीमा लेखिएको छ । यसै साता काठमाडौंको कालिकास्थानस्थित अमृतभोग क्याटरिङमा आयोजित एक समारोहबीच बालसाहित्य प्रतिष्ठान नेपालका संरक्षक प्रा. डा. अच्युतमणि आचार्यले उनको कृति विमोचन गर्नुभएको थियो ।
श्लेष्माले यस कृतिमा साथी मालश्रीलाई आफूले सानो कक्षामा भेटेको बेलादेखि उनीसँग १२ कक्षासम्म पढ्दा बिताएका पलहरुको मार्मिक सम्झना लेखेकी छिन् ।
विमोचन समारोहमा श्लेष्माका पिता प्रवीन प्रकाश क्षेत्री, मालश्रीका पिता डा. ऋषिकुमार काफ्ले, उपप्राध्यापक महेश पौड्याल प्रारम्भ, प्रभा भट्टराई र प्रमोद प्रधान र कार्तिकेयले कृतिका वारेमा बोल्नुभएको थियो । हजुरमा रीता क्षेत्रीको सभापतित्वमा समारोह सम्पन्न भएको थियो । यस कृतिकी लेखिका श्लेष्मा अहिले अमेरिकास्थित बेट्स कलेजमा स्नातक पढिरहेकी छिन् । उनले वि.सं. २०६० मा राष्ट्रिय बालप्रतिभा, कविताराम बालप्रतिभा र कार्तिकेय बालप्रतिभा पुरस्कार पाएकी थिइन् ।

Sunday, August 29, 2010

मालश्रीका बारेमा प्रा.डा. अच्युतमणि आचार्य भन्नुहुन्छ

श्लेश्मा क्षेत्री

प्रा. डा. आचार्य
श्लेष्मा क्षेत्रीको शोक संस्मरणात्मक कृति मालश्रीलाइ बालसाहित्य प्रतिष्ठान नेपालले प्रकाशित गरेको छ । यस कृतिका बारेमा बालसाहित्य प्रतिष्ठान नेपालका संरक्षक अग्रज प्रा.डा. अच्युतमणि आचार्य भन्नुहुन्छ
मालश्री (राष्ट्रिय बालप्रतिभा २०६०) श्लेष्मा क्षेत्रीको शोक गद्य साहित्य हो । यो कृति उनले आफ्नी प्यारी साथी मालश्री (डा. ऋषि काफ्लेकी छोरी) को असामयिक निधन भएको शोकमा डुबेर तयार गरेकी छिन् । यस कृतिमा चौधवटा सस्मरणात्मक लेखहरु रहेका छन् । ती सबैमा आ-आफ्नै खालका फरक-फरक स्वादहरु रहेका छन् ।
यस अघि मेरी हजुरआमा सम्झनाका कथाहरु लेखेर यात्रा र संस्मरणका क्षेत्रमा राम्रो प्रतिभा प्रस्तुत गरिसकेकी श्लेष्माको यो कृति पनि सुन्दर शैलीमा लेखिएको छ ।
श्लेष्माले यस कृतिमा कर्णालीमा र्याफ्टिङको दौरानमा डुंगा पल्टिएर मृत्युवरण गर्न पुगेकी साथी मालश्रीलाई आफूले सानो कक्षामा भेटेको बेलादेखि उनीसँग १२ कक्षासम्म पढ्दा बिताएका पलहरुको मार्मिक चित्रण गरेकी छिन् ।
भावनाको गहिरो संवेगमा डुबुल्की मार्दै पाठकलाई पनि शब्द चित्रमय प्रस्तुतिका माध्यमले भावुक बनाउँन सक्नु नै श्लेष्माको लेखनीको खूबी हो । म उनको क्षमताको हार्दिक प्रशंसा गर्दछु ।

Wednesday, August 25, 2010

अनाथ बालबालिकाहरूमाझमा नाटक प्रदर्शन

बालबालिकाहरुसँग लेखक
ललितपुरको टुटेपानीमा अवस्थित मदरहुड केयर नेपाल बालगृहमा आश्रित अनाथ बालबालिकाहरु माझमा कथावाचन र भिडियो नाटक प्रदर्शन गरिएको छ । बालसाहित्य लेखक कार्तिकेय घिमिरेले कथावाचन गर्नुभएको कार्यक्रममा लेखक कार्तिकेयले नै लेख्नुभएको बालनाटक पाँच रुपियाँ को भिडियो पनि प्रदर्शन गरिएको थियो । प्रेम पौडेल र मानसराजले निर्देशन गर्नुभएको एक घन्टाको यस नाटकमा एघार वर्षीय बालिका आयुशी सामरीले मुख्य चरित्र आशा को भूमिकामा अभिनय गर्नुभएको छ ।
कपि उपहार दिदै आयुशी
धनी परिवारमा जन्मिएका सक्षम बाबालिकाहरुले असहाय, दुःखी र गरीब बालबालिकाहरुलाई सहयोग गर्नुपर्छ भन्ने मुख्य सन्देश रहेको मनछुने कथावस्तु रहेको यस नाटकमा अभिनय गरेपछि नाटकको सारबाट प्रभावित भई हरेक दिन आफ्नो खाजा खर्चबाट पाँच रुपियाँ जोगाएर यस नाटककी प्रमुख पात्र आयुशीले बालगृहमा आश्रीत तीसजना बालबालिकाहरुलाई सो समारोहमा कपि र चकलेट उपहार दिनुभएको थियो ।
नाटक हेर्दै बालबालिकाहरु
उक्त अवसरमा बालगृहका बालबालिकाहरु गीत गाएर, नाचेर, क्यारिकेचर गरेर र चुटि्कला सुनाएर आ-आफ्नो प्रतिभा प्रदर्शन कार्यक्रममा सहभागी हुनु्भएको थियो । कार्यक्रम बालसाहित्य प्रतिष्ठान नेपालले आयोजना गरेको थियो ।
Photo: Bishwas Thegim, MC Nepal, Lalitpur